بالصور: شقيق شيرين عبد الوهاب يخرج عن صمته: كفاية بقى قرفتونا!

بالصور: شقيق شيرين عبد الوهاب يخرج عن صمته: كفاية بقى قرفتونا!
حجم الخط

غزة - وكالة خبر

أقلقت الفنانة شيرين عبد الوهاب جمهورها مؤخّرًا بعد غيابها عن الحفلات الغنائية والأضواء، وانتشار شائعات تقول إنها مصابة بأزمة صحّيّة وتتلقّى العلاج في لندن، إلّا أن شقيقها أوضح حقيقة الأمر.

 

كتب محمد عبد الوهاب تغريدة صباح اليوم نفى فيها كل ما يتم تداوله وقال إنّ شقيقته شيرين بخير وعافية، لافتًا الى أنّها تمضي أسعد أوقاتها مع زوجها الفنان حسام حبيب وإبنتيها هنا ومريم.

 

عبد الوهاب نشر صورًا ظهر فيها مع شقيقته شيرين، وعلّق عليها قائلاً: "كفاية إشاعات بقى قرفتونا شيرين زي الفل وصحتها بمب الحمد لله ولا مسافرة تتعالج ولا أي حاجة من كل اللي اتكتب ده صح أصلا".

 

وأضاف: "ولا كان في إتفاقيات ولا عقود حفلات ولاغينها كفاية كدب وافترى واللي عنده عقد ممضي يطلعو وبعد كدة أي جريدة هتكتب حاجة مش مظبوطة هنقضيها شيرين في إجازة مع ولادها".

 

 

View image on TwitterView image on Twitter

Mohamed Abd Elwahab@mohkong1212

كفاية إشاعات بقي قرفتونا شيرين زي الفل وصحتها بمب الحمد لله ولا مسافرة تتعالج ولا اي حاجة من كل اللي اتكتب ده صح اصلا ولا كان في اتفاقيات ولا عقود حفلات ولاغينها كفاية كدب وافترى واللي عنده عقد ممضي يطلعو وبعد كدة اي جريدة هتكتب حاجة مش مظبوطة هنقضيها شيرين في اجازة مع ولادها 🤫

174