فيديو: زينة تعلق على تكرار اسمها في تتر "كله بالحب"

فيديو: زينة تعلق على تكرار اسمها في تتر "كله بالحب"
حجم الخط

القاهرة - وكالة خبر

أوضحت الفنانة زينة أنها أصيبت بصدمة عندما شاهدت تكرار اسمها، تحت مسمى النجمة زينة، أكثر من مرة في تتر مسلسل "كله بالحب"، الذي عرض في موسم دراما رمضان 2021، وهو خطأ حدث بسبب مشكلة تقنية.

وخلال مقابلة مع الإعلامي ربيع هنيدي في برنامج ET بالعربي، قالت زينة: "الموضوع ده ضحكني قوي. أصلا لما شفتها بقيت أقول يا نهار إسود، إيه يا جماعة اللي إنتو عاملينه. إتصدمت وكنت في التصوير، وبعد تالت يوم غيرنا التتر واتكتب زينة بس. أنا عمري ما بكتب النجمة، وأصلا مبحبش الكلمة دي."

وشرحت زينة أن المشكلة التقنية حدثت بسبب ضيق الوقت قبل تسليم المسلسل للمحطة التي ستعرضه، ففي البداية كان المفترض أن يكتب على التتر "زينة في كله بالحب"، وطلب زملاؤها المشاركون في المسلسل كتابة أسمائهم معها بنفس الطريقة ولم ترفض، بحيث يخرج اسمها من الصورة ويدخل اسم آخر، ثم اسم آخر وهكذا، لكن حدثت مشكلة أدت إلى خروج اسمها من الصورة ودخوله مع كل اسم جديد.

وردا على سؤال "هل تم الصلح بينها وبين الفنان أحمد السعدني، والفنانة صابرين بعد هذه المشكلة؟" قالت: "الموضوع حصل وبعدها ما إتكلمناش خالص. والله العظيم مفيش مشكلة بينا، وأنا بحترم كل الناس اللي كانوا معانا. هما ما كانوش صديقين هما زميلين، وأنا بحترمهم وبقدرهم، بس خسرتهم أو كسبتهم حاجة ترجع لهم."

واعترفت زينة بأن المسلسل شهد عددا من أوجه التقصير، وقالت: "كان في غلطات كتير، وحاجات ضرت المسلسل، وكان في تقصير من كذا حتة. تقصير مني إني دخلت أصور قبل ما يكون معايا 30 حلقة، فبقيت مضطرة أرضى بالأمر الواقع. كل ده غلط مش حيحصل تاني في حياتي."

وكشفت زينة عن قرار اتخذته بعد الأزمات التي شهدها المسلسل، وقالت: "مش عايزة أشتغل مع مخرجين جداد، مش عايزة أشيل الريسك."