علا غانم: دفعت 80 ألف دولار علشان اتطلق

علا غانم
حجم الخط

القاهرة - وكالة خبر

كشفت الفنانة علا غانم في أول ظهور لها بعد أزمتها مع زوجها تفاصيل الطلاق، مشيرة إلى أنها دفعت ثمن ذلك كله.

وقالت علا غانم خلال لقائها ببرنامج “صبايا الشمس”: دفعت تمن طلاقي 3 مرات في 2018 دفعت نص اللي معايا في أمريكا حوالي 80 ألف دولار.

وأضافت: دفعتهمله عشان نتطلق في هدوء من غير ما حد يحس بينا خد الفلوس دي ونزل مصر وبخ، ودخل بيتي في مصر وقال للشغالين مدام علا لو جت محدش يفتحلها، وعرفت من الشغالين بتوعي أن دا حصل، وأنا فضلت في أمريكا، وهو قاعد في بيتي في مصر مبرتع، والموضوع دا استمر حوالي 10 شهور.

وواصلت: بعد كدا رجع أمريكا لأنه سمع أن علا بتشتغل كويس جدا وبتعمل فلوس كويسة، وقالي سامحيني أنا بحب، وهساعدك في شغلك، وبعد 7 شهور من فتح الفرع التاني من مشروعيتعبت والدكتور طلب مني راحة على الأقل شهر في البيت، ومسك الشغل بدالي ووقعهولي.

زوج علا غانم

في وقت سابق كان قد أعرب عبد العزيز، زوج الفنانة علا غانم عن حزنه الشديد، بسبب ما فعلته زوجته من الاعتداء عليه هي ووالدتها، مشيرًا إلى أنه رغم ما فعلته لن يؤذيها.

وقال زوج علا غانم في بث مباشر لـ”بصراحة”: رغم اللي عملته مرضيتش أمد إيدي عليها لإني لسه بحبها ومش عايز أضرها في حاجة، لأنها مهما كان مراتي، وكنا لسه بنحتفل بجوازنا في لاس فيجاس.

وواصل: جيت من اسكندرية وكنت جاي افتح باب البيت، لقيت شاب أسمر ووشه مقطع بيفتح الباب معرفوش أول مره اشوفه، جاي يقولي أنت مين وعايز أي، قولتله البيت ده بيتي.

وأضاف: لقيت علا طالعة من ورا كده وفي إيديها زجاجه وقالتله امسكوه وطلعوه بره بيتي، وراحت حدفت الزجاجه في وشي، والولد الاسمر الضخم ده مسكني وحدفني على الباب، ووالدتها جت وجابت حديدة وضربتني على دراعي وحصلي جرح قطعي.